Hej och välkomna

Mitt namn är Karolina Pettersson och jag har startat den här bloggen för att jag vill visa upp vad jag gör.
Jag går mitt andra år på Capellagårdens keramiklinje. Jag trivs hur bra som helst med det och jag har verkligen hittat något som jag brinner för. Nu har jag äntligen tagit tag i det här med blogg, men detta är faktiskt min första så det tar nog lite tid innan jag lär mig.
Just nu är jag mitt uppe i en julmarknad på Kalmar slott som jag och mina keramik klasskompisar ska vara med på. Det är jag och fyra tjejer till som har blidat en grupp som vi kalllar "Full Kareta" som har jobbat med att göra keramik till denna julmarknad. Det har varit så roligt att jobba med det här för alla har verkligen gått in för att göra sitt alldra bästa och det har blivit fantastiskt fina grejer men framför allt har vi haft väldigt, väldigt roligt. 
Nu ska det bli spännande att se hur det går för oss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0